האומנות והעיצוב הישראלי, תופסים מקום מכובד בשיח התרבותי המקומי והבינלאומי. 
קבוצת טכנולייט, חרטה על דגלה, מתן ייצוג ושיתוף פעולה עם האומנים ומעצבים הישראלים.
בכל פעם, אנו חושפים אומן/מעצב מצליח, מהשורה הראשונה, בראיון אישי החושף את סיפור חייו ואומנותו. 
בראיון זה, בחרנו להציג את צמד המעצבים יובל כרמל ואופיר זנדני הלא הם סטודיו קוזי. 
קריאה מהנה 
שלכם, 

קבוצת טכנולייט 

סטודיו קוזי: על חומר, טכנולוגיה, עיצוב וגם סין
את הריאיון עם סטודיו קוזי, ערכנו בסגר הראשון, אז כל העיניים היו מופנות לסין באצבע מאשימה וכועסת ודווקא יובל ואופיר, הסתכלו על העניין בפרדוכסליות מחויכת ,שכן את הפריצה הגדולה של קוזי, הם עשו דווקא בסין,

איך הכל התחיל:
אופיר זנדני ויובל כרמל סיימו לימודי עיצוב מוצר בשנת 2012 ב HIT, "ישר נפלנו למים," מספרים השניים בספונטניות נערית של "בוא נעשה משהו יחד".
תחילת הדרך הייתה דווקא בעיצוב כסאות, "כיתתנו רגלינו ברחבי איטליה למצוא מפעל שנעצב עבורו לאחר תקופה קצרה הבנו שיש לנו חוזקות שצריך לאפיין אותם ויתרונות טכנולוגיים שיש רק לנו."

ובכל זאת, איך מותחים חומר ופורצים את גבולותיו?
הדרך שבה אנו עובדים מציין יובל, היא לגייס טכנולוגיה מתקדמת מעולמות של ייצור דגמים ואבי טיפוס: מדפסות תלת מימד, סורקי תלת מימד , עיבוד ממוחשב, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות על חומרים טבעיים ומסורתיים כגון עץ.
"המשימה הראשונה בה הרגשנו שהחומר נמתח ונפרץ הייתה לקחת את העץ ולעבד אותו כנייר מקומט ולהשוות לו מראה אלסטי, רך וגמיש"
אחרי שנתיים של ניסיונות ותהיות וקימוטים של אלפי ניירות על רצפת המפעל שלנו, מספרים השניים, נסענו למילאנו להציג בתערוכת SALONA DE MOBILE היוקרתית.
תוך כדי תנועת העוברים והשבים בתערוכה, נעצר בביתן שלנו האוצר הראשי של DESIGN CHINA  וכמו בסיפור סינדרלה, מצאנו את עצמנו במטוס בדרך לסין.
ומשם הייתה הפריצה הגדולה שכן גוף התאורה האייקוני "מנורת בלום " הידועה, נרכש על ידי המותג קאזנובה ממשפחת פלטרונה פרואה. ומצאנו את עצמנו בעבודה שוטפת מול האליטה הסינית שאפשרה לנו להציג בשנחאי ולהיחשף בדיסונאנס אירוני, למעוז הקפיטליזם הסיני.
במשך שנים שיווקנו רק בחו"ל והצגנו בתערוכות הידועות בעולם: MAISON OBJECT PARIS AMBYENTE FRANKFORT ותערוכות רבות אחרות.

איך התפתחתם מהמנורה האייקונית למוצרים אחרים?

במהלך השנים, החלטנו לחשוף את היכולות שלנו את אותן חוזקות לשוק המקומי, כאן בארץ ולהגיע אל אדריכלים ומעצבים. העבודה מולם אתגרה ואפשרה לייצר אלמנטים ומוצרים נוספים שאמנם נולדו מתוך "מנורת הבלום" אך אפשרו לנו למתוח גם את גבולות המחשבה, הרעיונות והתעוזה שלנו.
פותחו אובייקטים מפתיעים כגון חיפויי קיר, קירות כוח בחללי פנים, עיצובי דלפקי קבלה, מוביילים ענקיים, רהיטים ועוד משילובים נועזים של חומרים מפתיעים
מתוך זה נולד גם השיתוף פעולה עם קבוצת טכנולייט שבימים אלה קורם עור וגידים לסדרת גופי תאורה המשלבים את העיצוב שלנו עם הידע, הטכנולוגיה והעוצמה של טכנולייט.

מה נאחל לשנה הבאה?

בריאות לכולנו, עיצובים, חומרים, טכנולוגיות ומפגש פנים אל פנים, המאפשר לנו את היצירה.
אנחנו אוהבים להיות מאותגרים ונכונים לכל רעיון אפילו כזה הנראה מופרך, זוהי פריצת גבולות החומר שבתודעה.